Vacature werkgroep Cursussen Bodemenergie

mrt 19, 2021

3. Geen categorie
  4.  → Vacature werkgroep Cursussen Bodemenergie

Branchevereniging BodemenergieNL faciliteert dé opleidingen in Nederland ten behoeve van de certificering die verplicht is om werkzaam te mogen zijn binnen onze branche. Een groot aantal opleidingen wordt afgesloten met een CITO-examen. Naast de reguliere opleidingen verzorgen wij ook opleidingen voor eindgebruikers van bodemenergiesystemen en overheden, om de kwaliteit van de opgeleverde installaties te borgen.

Wie zoeken wij?

Onze leden die actief zijn binnen onze opleidingen, verenigen zich in een werkgroep Cursussen. Voor deze werkgroep zoeken wij nog betrokken leden die op één van de eerdergenoemde deelgebieden (beleid, examens, docentschap) actief willen zijn. Afhankelijk van de activiteiten kan daar een redelijke vergoeding tegenover staan. De werkgroep Cursussen is een gemêleerde groep professionals van beleidsmakers, cursusontwikkelaars, examenontwikkelaars en docenten. Zo halen we de gevalideerde kennis direct bij de bron en is de inhoud van de cursussen altijd up-to-date.

Wilt u ook bijdragen aan de kennis over en kwaliteit van bodemenergie in Nederland? Dan is de werkgroep Cursussen iets voor u!

• Bent u als lid van BodemenergieNL werkzaam binnen het vakgebied?
  • Heeft u minimaal 10 jaar aantoonbaar ervaring op het gebied van bodemenergie?
  • Heeft u meerdere door ons gegeven cursussen gevolgd?
  • Heeft u de desbetreffende CITO-examens met goed gevolg afgelegd?

Dan komen wij graag persoonlijk met u in gesprek. Tijdens dit gesprek onderzoeken wij of uw verwachting overeenkomen met wat wij vragen en bieden. We kijken dus of er een persoonlijke en technische klik is.

Wilt u meer informatie of zich aanmelden voor deze werkgroep, dan kunt u mailen met onze Vakgroepmanager Marco van der Helm, marco@apprhbb.nl. Hij zal dan snel contact met u opnemen.