mrt 28, 2024

3. bodemenergie
  4.  → Gebruikersplatform Bodemenergie houdt op 23 mei Nationaal Symposium Bodemenergie

Zet donderdagmiddag 23 mei alvast in je agenda, want het is dan tijd voor het jaarlijkse Nationaal Symposium Bodemenergie, hét evenement voor eindgebruikers maar ook vertegenwoordigers van overheden, commerciële partijen en andere geïnteresseerden in bodemenergie. Zoals ook in voorgaande jaren presenteren we tijdens het populaire kennisevent van het Gebruikersplatform Bodemenergie veel verschillende, inhoudelijke lezingen.

De diverse presentaties gaan dieper in op onderwerpen als de consequenties van de invoering van de Omgevingswet op Bodemenergie, de inzet van een WKO Tripletsysteem, hoe je als gemeente de regie pakt om tot een succesvolle warmtetransitie te komen en de stand van zaken omtrent de Collectieve Warmte Wet. Dit alles wordt uiteraard omlijst door de gastvrijheid van a.s.r. Nederland, die hun locatie in Utrecht beschikbaar stelt voor dit symposium.

Uiteraard start dit bomvolle, maar leervolle programma niet voordat de WKO Duurzaamheid Award is uitgereikt aan een specifieke eindgebruiker of beheerder van een WKO-systeem. Hij of zij beheert zijn of haar systeem op een excellente wijze en helpt bovendien bij de kennisoverdracht over bodemenergiesystemen. Dagvoorzitter Henk van Zoelen opent de dag en beëindigt deze met de conclusies waarna het tijd is voor een netwerkborrel.

In de agenda wordt binnenkort het complete programma bekend gemaakt!
Of schrijf je direct in!